August 4, 2008

Selamat Perantin Baru!

yeaa..

Selamat Perantin baru to Encik M.Noorazam & Puan Edda Syarmila..

Alhamdulillah..selamat jugak korang akhirnya..
aku tompang gembira ah.. :)
majlis meriah!8 khemah ko..heheh..
Nanti akan ku uploadkan gmbr sekitar majlis tu yaa..

Aku Doakan smoga korang berbahgia shingga keakhir hayat..Amin..
jumpa kamu diminggu hapadan!diwaktu yg sama dan ditempat yg berbeza..yaaa
hehehe...



p/s:Baru ku tahu Azam dan Edda nie bertugas di Sucasa Apartment dulu..hahahahaha!!!

5 comments:

chinta said...

bertugas kate nyer

JD-Kiss said...

chinta : hahahaha..tu la pasal..da lama ke ko bertugas kat sana? :)

cHaDacHaDa said...

a'ah lah kan...
ayat bertugassssss katanya..

bertugasss di bday party suda...

yg xtahan..kenyit2 mata dlm lif.

adakah????

chinta said...

memandai je DJ tu......aku jumpe dia...aku suh dia btol kan ayat dia balik....tapi tggu annivesary la.....nak bt besar besaran cmtu gak....ahaksss!!!

JD-Kiss said...

chinta :hahaha..tu ahh..aku pun cam pelik je..sjak bila plak edda nie keje sucasa..hakhakhak

.