April 26, 2008

Eternal Beauty & Spa

'saat anda memanjat anak2 tangga di spa nie,keharuman aromatheraphy dan alunan musik gemalai dr traditional indonesia akan terus menerpa anda.Seiring dengan musik dan keharumanya,pemilik Spa ini juga turut menitik beratkan dr segi pengubahsuaian dalaman.konsep yg digunakan Spa ini adalah konsep 'Bali moden',Disinilah juga tempat yg paling sesuai untuk melepaskan penat lelah seharian berkerja.Eternal Beauty & Spa memang tidak asing lg bg masyarakat di kota bharu,kelantan.

Spa yg mana dirasmikan oleh celebriti Camelia ini banyak menyediakan pakej2 yg berpatutan untuk mereka yg ingin memanjakan diri mereka.Harga yg disediakan mmg mampu untuk sesiapa sahaja.Bahan2 dan ramuan asli traditional disediakan smuanya didatangi khas dr indonesia yg dimananya digunakan oleh masyarakat jawa indonesia sejak turun temurun.Spa ini juga turun menyediakan Sauna ber-infrared merah dimana fungsinya untuk m'bakar lemak2 dr dalam.Kepada sesiapa yg berminat untuk mengetahui lebih lanjut atau ingin membuat temujanji.Sila hubungi talian hotline 0122878992'-petikan yg dikumpul dr majalah Midi,Nona dan Wanita serta akhbar2 tempatan.



12 comments:

DatinDiaries said...

cantik spa tu.....kat mana ekkk???....mcm pernah ku lihat......

Lily.Lulu. said...

syiok tuh kalo dpat spa kan diri ku ini ...

JD-Kiss said...

datindiaries : cantik ke?hahaha

lily.lulu : syiok eyh?apa lagi tunggu..call truss..!hehehehe

remyzal said...

amboi....!!! kakak n adik nieh...

Btw... mmg cantik arr....
SPA nieh...
nak pi boleh tak..??

JD-Kiss said...

remyzal : nak pi ka?boleh jaa..jgn ckp jaa..hahahah!

DatinDiaries said...

boleh....dtg le.....

JD-Kiss said...

datingdiaries-remyzal :yayaya..dtg laa..hehehe

cHaDacHaDa said...

*lagu gamelan ala bali*

eh..eh..gituuu..

cantik spa.
pandai amek gambar.

:)

JD-Kiss said...

chadachada: malu la ckp camtu..hehehe..biasala..carik mkn.. :)

f said...

carik makan takper...jgn carik pasal...

apa kata kita g jalan2 carik makan plak?

lalalala~~

JD-Kiss said...

hehe..carik pasal eyh?hehehe.

jom carik mkn..!!

:)

Anonymous said...

spe tuan spa ni eik?

.