April 19, 2008

Birthday

yeahh..akhirnya aku smpi gak kat kg..heheh..
bleh tahan lama gak x balik..
nie pun sbb my anak sdara nak celebrate birthday..
so..diam x diam..dah 2 hari aku kat kg..
nak upload gmbr pun xleh..connection very the lemb2 gitu..hehe..
terpaksa la simpan jek niat tu..
no worries..once aku smp KL..akan ku upload smuanya..yeahh..

back to birthday stories..everything's doing well..
walopun aku kecapetan yg amat..but im happy!
gile ramai bebudak..taun2 lepas..ada gak wat birthday..tp xlah seramai ni..
mane dtg x tahu..heheh..tp tetap best!
sdara mara pun sume dtg..da rasa cam balik raya plak..hehe..

xper lah..nanti da boleh upload gmbr..aku cter panjang lg..yaa?
nak cter skang pun x best..sbb xleh nak cuci mata..hehe

enjoy!!

3 comments:

Unknown said...

psal anak sedara nye besday sanggup balik kg.wah bagusnya pak sedara sorang neh. belikan dia adiah apa aa?

MOLY said...

gambo mana ?
cepat upload !

JD-Kiss said...

lindosh :alaa..setahun skali jerk..hehe..bukan salu kan?hhehe..adiah?mane leh gtau..hahaha


lily.lulu : connection slow la lily..nanti eyh?heheh..lily kan baik..hehehehe

.