June 21, 2008

Now Showing



eloo..?
byk sgt swang..nak jalan pun susah..hakhakhak!
xde nak cter pape pun..


Ari tu gi tgk cter 'The Happening'..
so cam nak wat review ah skit.. :)
Erm..cter dia sgt best!..8/10 utk cter nieh..
cter dia psl sjenis pnyakit dr tumbuh2an disebarkan melalui angin..
so..sape yg kena,akan hilang kawalan..then trus bunuh diri..
cara dorang bunuh diri pun..fuh!!mmg gile babeng ngeri!
so..korang mmg x nyesal ah..mmg best..
cuma dianye ending jerk..kureng ah skit..
overall..mmg x nyesal!


apa tunggu lae?booking skang!..hehhe..


enjoyy!!

9 comments:

axim said...

ari ni jugak aku akan ke panggung wayang untuk menonton cerita inih..!!!

JD-Kiss said...

axim : sungguh best cter tu..hehehe

cHaDacHaDa said...

sket jek review.
tak memberangsangkan nafsu nak menonton.
haha.

perhatian: nafsu utk menonton.bukan nafsu makan popcorn atau yg seangkatan dgnnya.ahaks.

tapi mmg bestlah.drp cite dia yg alien kat ladang jagung.
ni terbaik drp mr night shyamalan-or-whatever-his-name.

he's cool!

applepie said...

besh ek..? kebizian melampau arr..xtay smpat tgok ke tak..kungfu panda pun x tgok ag..uwaaa..

Lily.Lulu. said...

g tgk get smart ..
bes lagi !
:)

TokNabe said...

Fiem ni dah boleh ditonton dan didownload di internet. Tp kualiti dia kureng la sikit tapi not badlah.. boleh ler buat nengok..

JD-Kiss said...

chada2:cukup la tu..xleh bg review bebanyk..nanti org x tgk..hahah

applepie : samo la kita..x tgk pun lg..tgk vd sudehh

lily.lulu: best ke?nanti nak tgk..

toknabe : tgk wyg lg puas ati toknabe..kalo rasa nok wat koleksi..bleh la download.. :)

Alam Setia said...

nak tgk jugak lah nanti cita nie...

cHaDacHaDa said...

NOT SHOWING sudahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!

.