May 15, 2008

Get Well Soon..

yaaa..


Today,
spt yg dirancang..Alhamdulillah,sempat jugak aku melawat D kat ospital..
waktu melawat finished at 7pm..kitorg gerak kul 6 suku dr PS(petaling street)..beli bunga..
haruslah meredah jem..dgn org balik keje ape sume..haha!
sik baek la..makcik guard yg baik ati tu bg kami msuk.. :)
thanks makcik..nanti kitorg belikan bunga utk makcik plak.!hehe..

Back to story..D skang nie..Alhamdulillah smakin ok..
nak bergerak2 pun da boleh..
mmbr aku nie dia accident..ngan lori plak tu..
haram jadah taik kucing punya pmandu..
dah la xder lesen..bwk dlm keadaan mabuk plak tu..bwk lori lg..huh!
ko igt ko naik beskal ke nak mabuk2..

Katanya mmber aku..lori gila yg hamat tu nak masuk simpang..
mmbr aku dr lane yg bertentangan..lori ni nak masuk lorong belah mmber aku la...
da dkt tu..lori tu main masuk je..signal ape sume haram xde..
apa lgi..Boommmm!!berpusing2 keta..
mmbr aku plak time tu x pkai sit belt.terhantuk la kat dashboard tu..
tu yg jd internal bleeding..hati koyak..kesian..
tp,benda da nak jd kan..?hurmm..

Skang nie,Alhamdulillah..dia da smakin pulih..
smoga kau cpt sembuh d..amin..


So,moral of the story...
pkai la sit belt..igt keselamatan bukan igt saman.. :)
insaf trus aku pas tgk D..pasnie, nak pegi beli kat kdai dpn pun harus pakai!

keadaan D minggu lepas..agak teruk jgak la..


keadaan D hari ni..Alhamdulillah..da mmpu senyum.. :)

smoga kau cpt sembuh yea! (thanks tu remyza-pictures credit)

6 comments:

Unknown said...

segera mengupdate!

bernanah mata remy..picture dia!
sian laptop dia sakit..

sabar remy..sabar!

JD-Kiss said...

chadachada :haruslah bernanah sbb xleh update!hahaha!

Cik Remyza said...

ooo... korang mengutuk aku...!!!

terukk...!!!!

JD-Kiss said...

remyzal : hahaha!!tu si dada tu!aku x..hehehe

MOLY said...

Alhamdulillah .. dah sihat

JD-Kiss said...

lily.lulu : Alhamdulillah..smalam d da kuar hospital da pun.. :)

.