ayoo...
kesian woo aku dgr dgr tape recording from Astro customer svc agent nie..hoho..
actually,si jeevaa nie pun salah gak..sbb cara ckp tu..
cam nak xnak je tolong..
yg pompuan tu plak naik hantu x tentu hala..tp ye la..
naik hantu skali pun..x perlu la nak memaki hamun..
si jeeva pun org..bukanye mesin..
hari2 nak kena hadap org yg ada masalah svc bagai..
mmg laaa tu keje dia..tp apa salahnye kalo respect.
bukan nak kena byr ke ape..x gitu
where's ur humanity?kena la consider..
then pas pd conversation nie..
si jeeva nie kena terminate..dgr2 cter camtu la..
sesama kita dgr..
layannnnnn.....
p/s:berbudi pekerti amalan mulia.. :)
22 comments:
tak bley nak dgr lah.
lmbt gilers buffering.
how?
chadachada:ye ke..?truk btol streamyx nih!
ha ek la pompuan tua nih ...
menyampah aku bila dengar
rasa nak sepak jer muka dia ..
main dok maki sedap2 jer dia
tah paper ...
adoi ...
makin sakit hati nih aku dengar ..
masa dengar nih dok menaip la nih ..
kalau aku yg jawab phone tuh, memang aku dah mute kan phone, pastu maki balik pompuan tuh ...
jeeva nih pun bodoh ..
lagi nak bagi dia nya staff number
ckp laa benda tuh pnc ..
babi nyaa laa si pompuan tua nih
aku rasa nak je lempang mulut dia skang
hangin nih hangin ..
walaupun aku customer ..
tapi aku still reti nak cakap baik2 lagi ... nih call2 terus jek si pompuan tua tuh maki hamun ...
pulak dah .. laki si pompuan nih nak ajar cara cakap pulak .. aduhhh .... lagi nak memanjang kan citer ...
*sorry .. terbebel la pulak !!
kwang kwang ~
makin lama aku dengar nih ..
makin kurang ajo aaa betina tua nih ..
si jeeva nih elok2 jer cakap ..
si laki pompuan tua tuh pun elok jugak cakap ..
tetiba si betina tua nih dok cakap .. x sudah2 ..
memang aku nak tampo nih !!
:D
jeeva nih patutnya kena cakap mcm nih ..
mam .. if u keep on talking bad things like that to me, i will stop this conversation ...
celaka laa pompuan india tua nih .. x sudah2 what is my problem .. jeeva tuh jawab laa i dont remember what i have told u before this .. apolaa ... kelentong aaa balik ...
tah pape .. aku rasa si jeeva nih dah dok meleleh air mata dia ...
sial laaa pompuan tua nih .. sib baik bukan aku yg jawab phone tuh .. kalau x mmg conversation dah habis dah .. tamat sekian ..
*sorry .. membebel lagi :D
mak sape laa nih yer
amat malang sekali
dapat mak keling macam nih
takde manners langsung
x yah call ur supervisor jeeva oiii ...
gertak aje si pompuan tuh ..
dia dah la tua ..
nak datang sangat kat astro tuh
suh je dia datang
ape dia leh buat masa tuh
dia dalam phone ..
hahahah !!
hangin sial dengan betina keling tua nih ..
dia x paham ke supervisor on meeting ... bahlol tol la !!
nak dtg astro dtg je laa ....
ape kes ..
huhuhu ~
tgk .. aku bebel lagi
penuh komen box dengan aku nya komen x sudah
huhuhuh !!
ampun tuan rumah
:D
lilylulu:hahahaha...ilek2..
bwak bertenang..bertenang..hehe.
menguji kesabaran sungguh ayat2 nya..x gitu cik lily..
lg pun si jeeva nie staff baru..maybe x tahu nak mengoreng lg..hehe..dia hanya tahu mengetuk kuali sahaja..hehehehe
baru nak blajar menggoreng..da kena buang..nasib badan..
fuhh..fuhh..smbil meniup cik lily kepanasan.. :)
ASTRO mmg ada byk prob.
my mum dah set nak tolak from credit card tetiba kene potong.
pastu dah byr cash tetiba plak dia potong kat credit card jugak.
manyakkkkk cantikkk!
dah bgtau in email,by post,fax lagikkk..tetapppppppplah slow diaorg punya action.
pompuan ni marah2 sbb mesti line nak get thru the svc ctr mmg lama.
so lah buat duit!
jeeva,you are so brave to tell your name and ID!
aduiii..annoying giler pompuan tuh.
"Call your supervisor!!!"
Thousand timesssssss!
wtf?
Bloody staff?
Tell press about his ID no. and name?
If she is too mad obviously not to this guy!
This guy doesn't run the ASTRO!
Technical problem,for God's sake.
Eh,btw her IC starts 86-XX.
1986?
Goshhh.
Kids are so rude nowadays.
Saying ppl don't talk fluent English is bad.
No wonder she is very very mad.
Budak kecik.
P.S Pity Jeeva klu dia kene fired.
saya tau!
saya tau!
kenapa pompuan tu marah sgt.
sbb bila dia ckp if dia call back the cust svc dpt talk to the supervisor and what he's gonna say 'bout it,
jeeva bley bantai ckp
"That's ur prob.I can't do anything.."
tuh yg kene bloody indian,dont talk fluent English blablabla.
racist tau akak ni.
tak baik!
Pak Lah tak suka!
chadachada: alaa..biasa laa..customer always right..biarpun di perkotak-katik..hehehe..
bebudak skang nie susah..sume ikut perasaaan je..
yaaa..pak lah x suka..sy pun x sukaa..hehehe..
hahaha..skang aku raser si lily ni plak yg lagi klaka!!hehe
dani izwan zainol :yayayaa..cik lily tu dia menghayati..hehehe
stupid! idiot!
ai pun geram gilos.
eiiiiiiii.. geramnya aku dengan kastemer ni. takde adab ke ape? sambil dok dengar rakaman ni, menyirap darah aku naik. huwarghhhhhhhhhhhhh!
gila la jeeva ni. kasik staff ID apa siap. kalau aku, mampos ko situ. mintak la staff ID aku, kompem aku kasik penerajang je. kalau ko dedepan aku, sumpah aku ludah je muka ko. nak maki orang kasik sedap je. yang ko nak marah jeeva pehal? dari mula lagi ko dah terpekik terlolong cam orang mati laki. hakkpttuuiihhh!
ok, nak tambah lagi.
aku rasa, mesti mak betina ni kot yang kekonon nak ajar PR tu. kepala hotak kau!
jangan sebuk nak ajar orang PR la wei kalau anak / sedara sendiri pun kurang ajar. wtf!
kalau jeeva ni staff aku, kompem aku takde nak terminatenye dia. harus aku kasik dia naik pangkat lagi. tapi, sebelum tu, haruslah ada few things yang dia kena improve kan?
salah jeeva maybe dengan dia nye choice of word and dia nye soft skills tu kurang.
patutnya, jangan mencelah time betina sial ni dok memaki. senyap je dulu. tapi, tu la. maybe baru kot.
aih, siannye kalau dia bebetul kena terminate.
kenkadang, sian kat bebudak CS ni. kastemer marahkan kompeni tu, tapi mangsanya, staff la kan.
kompem aku akan tanya HR kot la ada akta memana yang boleh kita saman balik kastemer yang perangan cam hanjing ni.
eeiiiiiiiiii.. geramnya!
erk.. kite x brani nak dengar rakaman perbualan tersebut..**matilaa ayat skema..
tp bdasarkan ayat berapi dr cik lily kite tu, nis da bleh imejin dah.. harusss hangen satu badan kalu nis lak yg dengonyee...
hihihi!!!
p/s - serbis astro mmg agak cilakak skett.. bleh x tetengah ari panas terik tetiba xdak siaran?? walhal ai bayar bil oke!!
fuhh..
emosi terlebih lebih plak aku ni kan? hiks.
eiii.. tapi tetap geram!
cepotet :fuh..pes taim nie tgk cepotet marah!btol2 marah nie..
sabar eyh..bertenang.. :)
tu ahh..nak wat camne..da nasib badan..si jeeva pun dianye customer svc skill kureng skit kot..tu yg dia xleh nak handle..tu yg smpai kastemer tu cam kena rasuk dek puaka!
yg kastemer tu plak..alahai..
sedih!masih ada manusia yg sebegini rupa perangainya..huuu
moral of the story:
tujuan rakaman itu dipublishkan..bukan utk tujuan menghangat kan suasana..cuma nak bg peringatan pd smua tmasuk aii sdiri..kalo kita nak marah kat compy skali pun..jgn memaki org lain...TQ
justnis:ayoo..apsal xnak dgr..dgr laa..hehehe..konpem dada tu duk main turun naik-turun naik je..hehhe..
yg klakarnye..
tang p/s tu...hehe
t/ari buta..tetiba xde siaran..
kepada astro
pls la do something..
cam xde improvement..yeaaaaaa
wowweeeeeeeeeeeeeee.. betina tu ada akaun with my kompeni lah!
ngeh.. ngeh.. ngeh..
cepotet : ye ke?hehehe..ahh lupa..mmg dia u-nye compy user..hehe :)
Amiable dispatch and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thanks you as your information.
Post a Comment